Bila bi nepravda i - bajka!
Da današnji tenis prvi tenisač svijeta prezentira na ostalim turnirima tijekom godine, imao bi velikih poteškoća zadržati se u prvih 30 na ljestvici. Iz nekog nama stranog razloga, Veliki je čitavo finale odradio bekendom izvodeći slice, a forhendom gađajući donji dio mreže. Očajno!
Kako Đoković nije Ruben Ramirez Hidalgo pa da propušta dvostruke prednosti u odlučujućem setu, pravda je danas zadovoljena: Federer je konačno ostao bez Basela!
Proteklih godina, budimo iskreni, konkurencija mu je rijetko bila dostojna, osim kada bi se Nalbandianu malo priigralo.
Čim mu se u dvorištu pojavio jedan iz prve četvorke, Velike, možda i Najveće četvorke (petorke), Roger je abdicirao. Poslije devetnaest uzastopnih pobjeda, opet mu je presudio tenisač čije prezime završava na -ić!
Godine 2003. Federer je u rodnom Baselu doživio posljednji poraz, a nanio mu ga je naš Ljubo u osmini finala. Švicarci, oni pravi, hardcore Švicarci često nisu oduševljeni pristunošću i kulturnim nasljeđem balkanskih doseljenika koji truju njihov bankarski raj, zamislite koliko ih onda tek boli hrvatsko-srpska osovina usmjerena protiv njihova djeteta...
Koliko boli da boli, Đoković je ovaj meč ionako trebao dobiti u dva! Federer je bio potpuno nespreman i naposljetku ponovo dokazao da u sportu ništa nije vječno, čak ni na Davidoff Openu.

U Valenciji Murray postavlja apsolutni rekord sezone osvajanjem šeste titule u 2009.! Nitko ove godine nije osvojio toliko naslova kao on, a tek je četvrti na ljestvici!
Da je bolje odradio Grand slamove, možda bi se ostvarila prognoza koju smo odvažno izrekli tamo negdje početkom proljeća. Drznuli smo se ustvrditi da bi Muzza do kraja sezone mogao i do prvog mjesta!
Finale s Youzhnyem odigrao je perfektno, posebno na prvom servisu gdje je izgubio tek dva poena! Meč je bio potpuno jednosmjeran jer je Rus odlučio nadigravati se slicevima s možda najboljim rezačem u novoj generaciji, ali Miša je trećim jesenskim finalom ionako već napravio golem posao na putu ka povratku tamo gdje ga tenis želi što prije vidjeti naravno, u top 10!

Komentari:
-
@peRFekt,tvoja prica i tvoj nastup (arogantan i prepotentan,) prema nama ostalima koji ne gotivimo Feda i koji smatramo da i ne zasluzuje bas nagrade za fair-play pocinju u potpunosti da lice na spomenutog ti idola.A, i stavljanje Djokovica (koji je,btw, izuzetan fair-play igrac)u isti kos sa Rodikom u tom segmentu, je u najmanju ruku neobjektivno.Slazem se potpuno sa congom,on jest najveci,jest legenda tenisa i volom ga gledati,ali to svakako ne utice da ga gotivim kao personu.I ne vidim razlog da prozivas ljude koji ga ne gotive...ja nikome ne poturam Noleta pod nos i ne ulazim uopste u rasprave sa ljudima kojima se on ne dopada kao lik.Svako ima prava na empatije prema nekome i obrnuto.
-
@conga, nisam rekao da si neinteligentan i postujem tvoje misljenje, naime ja sam rekao da su svi neinteligentni koji ne mogu shvatiti jasne cinjenice, al nisam te vrijedao niti mi je to bila namjera. samo cu napisat svima vama: covjeku koji je osvojio 5 ili 6 puta titulu fair-play igraca ste nasli toliko zamjerki, a sto bi tek onda bilo za ostale???? ovdje se dosta cesto pricalo o igracima koji nikad tu titulu nece osvojit poput djokovica i roddicka u pozitivnijem kontekstu od federera. na nekima se ocito vidi muha, a na nekima ni slona ne vidite. eto toliko od mene za ovu temu
-
Dajte vise prestanite da se raspravljate oko Federera. Svako ima pravo na svoje misljenje, ja volim da gledam Federera kada igra tenis, ali realno ne dopada mi se njegovo ponasanje ponekad na terenu. Ne prilici od tenisera koji je dobijao fer-play nagradu da se tako ponasa. Neko je spomenuo da se neprimerno ponasaju mnogi teniseri, to je istina. Ali Federer kao najbolji treba svima da bude idol, uzor, primjer na terenu kako se svi trebaju ponasati i kada pobedjuju i kada gube. Usput sutra igraju Del Potro i Marat Safin. Bice to gotovo sigurno poslednji mec za Safina u karijeri.
-
@peRFect; Možda jesu upućeniji oni koji su mu izglasali tu nagradu, ali ja imam svoju glavu i svoje mišljenje, i ne mora mi netko drugi reći što ću ja mislit. Ja poštujem tvoje mišljenje i mišljenja svih drugih ovdje, poštuj ti i naša. Ne moraš nas zbog drugačijeg mišljenja proglašavat neinteligentnima i sl. Ja volim gledat njegov tenis, ali mi kao čovjek nije simpatičan i točka. :)
Mislim da nema smisla da se na ovoj stranici vrijeđamo zbog različitih mišljenja.
-
@conga; apsolutno se slazem da bi tenis bio dosadan da se nisu pojavili 'neki novi klinci' jer bi onda federer svake godine mogao lako osvojit grand slam, i to bi onda bilo dosadno. i slazem se da treba sve reci, a o svemu tome upravo svjedoci cinjenica da je 5 PUTA ZAREDOM OSVOJIO NASLOV NAJ FAIR-PLAY IGRACA. svi oni koji ovo ne razumiju neka procitaju opet i opet i opet i opet i opet dok im to ne ude u glavu. dakle izabran je od strane kolega koji su SIGURNO UPUCENIJI OD TEBE I OD BILO KOGA OVDJE, ako vam to nije jasno onda mi je zao jer ocito niste dovoljno inteligentni da to shvatite sto je apsolutno i samo vas problem.
-
@aku, apsolutno se slazem s tobom, kako itko od vas moze znat kakav je netko kao osoba? zar o federeru kao osobi ne govori cinjenica da ga svi koji ga bolje poznaju vole ili u najmanju ruku izrazito cijene. stvarno mi je vise puna kapa slusat kako netko ovdje dode isfrustriran i onda mora svoje emocije lijecit da pljuje po nekome. a jos zalosnije od svega toga je da to ova stranica dozoljava. pozz
-
To što je on prvi ili drugi ili treći igrač svijeta apsolutno nema veze s ičim. To mi se više čini način i izgovor za one koji ga ne vole da ga nekako diskreditiraju, ak ne mogu drugačije. Pa su meni totalno ne jasne rasprave tipa on je arogantan kad izgubi...o čem mi pričamo...ja npr. kad izgubim apsolutno nikad neću priznat protivniku da je bolji, gdje bi ja došo da bi kad izgubim svaki put govorio da je protivnik bolji od mene, u tim trenucima sam definitivno svjestan svega zbog čeg sam izgubio, a ak znam da mogu bolje uvijek ću nać način ili u mojoj ili u njegovoj igri zašto sam izgubio, pa makar bila i najbanalnija stvar tipa "on je imo sreće na onom jednom poenu"...jer jedan poen doslovce može meč odlučit. Ili nekakva prljava igra dekoncentracije ili šta ja znam. A pošto je Federer vjerojatno najbolji igrač ikad, on zna da može pobjedit svakog, pa se nakon poraza treba nekad i ispuhat, izrazit nezadovoljstvo, to što Federer pokazuje to tolko rijetko ga ne čini arogantnim i odvratnim kao osobom. Mislim lol.
..................................
Npr. pogledajmo Roka i njegov famozni meč protiv F. Lopeza u Wimbyu, iako on možda nije najbolji primjer za ovo što ću reć, al skontat ćete...čovjek se bunio na sve, međuostalim i na sunce da mu smeta.
I sad recimo nakon meča Fed kaže da mu je kod poena zasmetalo sunce i da je zato izgubio servis i meč. To može biti smiješno i ispast arogantno, al može biti istina. Da on tak šta kaže, vi bi ga razapeli 100%.
..............
I da za kraj...na osnovu svih vaših antifedererovskih komentara...da vas pitam...Jel mislite da on glumi u sred meča? Da npr. on namjerno ne želi razbit reket samo da bi ispo fair play i "gentleman"?
Mislim da je apsurdno o tome raspravljat. Ak je tako, onda stvarno treba radit u Hollywood-u.
-
"Da se razumemo,mislim da i ptice na grani znaju koliko mi se ne svidja i koliko ne volim Feda kao coveka"
je li to zato sto diluje krek deci ispred skole ili zato sto bije zenu, a sad i cerke, kad pijan dodje kuci ili je dokazani ratni zlocinac ... ne razumem sta to njega cini tako nepodnosljivim da neko za njega kaze da ga ne voli kao coveka!?!?!?
-
Ajd' da i ja kazem koju,mada nista novo necu reci.Da se razumemo,mislim da i ptice na grani znaju koliko mi se ne svidja i koliko ne volim Feda kao coveka,ali ga izuzetno,izuzetno postujem kao tenisera,i nikad,slovom NIKAd ne propustam njegove meceve,jer,naprosto,mozda do kraja mog zivota necu gledati vise takvu tenisku velicinu...stoga se Fedexova igra ne propusta cak i kad nije u najboljoj formi.Ono sto zelim podvuci u ,konkretno ovom slucaju u Bazelu,smatram da je bio potpuno korektan kako se i pristoji velikim sportistima.Citiracu jedan deo iz ovdasnje stampe:"Mislim da je danas bio problem što nisam koristio prilike. Previše sam ih propustio tokom celog meča. Novak je igrao dobro i otežao mi je stvari, a igrao je dobro čak i kada sam dolazio u priliku da preokrenem meč.
Mislim das am mogao da odigram bolje sa osnovne linije, da budem agresivniji. Nisam imao baš najbolji tajming na bekhendu, al ii pored svega toga, ovo je bio dobar turnir za mene. Sa manjim podešavanjima moglo je da bude i bolje, ali zadovoljan sam", rekao je Švajcarac nakon poraza u finalu.Lepo receno,niti previse pohvala Noletu,niti pravdanja sebe sto je izgubio,sasvim korektno.Steta sto Fed nije uvek ovakav,mislim da bi manje bilo price o tome kakv je kad gubi,a kakav kad dobija.
-
e da i meni je za stepaneka
-
ne znan zasto svaki put kad federer dobije lil izgubi stvori se rasprava od toga,koja obavezno ukljucuje i nadala.za tenis je bolje da je djokovic dobija ovaj mec i to usred basela,jer federer ce mu to sigurno vratit s kamatama,zapravo je fascinantno kako je uopce uzeja set djoki i sa ovakvim nastupom,a sta ce tek bit kad se malo zagrije.moze djoko i sirit ruke,a isto tako moze i federer pricat sa sucon,to su sve normalne reakcije koje su u jednom trenutku mozda malo licemjerne.
-
Znaš zašto BlackyM? Zato jer je Federer najveći tenisač svih vremena i on mora paziti na svoje ponašanje više od svih drugih. I reći ću još jednu stvar, tenis bi bio najdosadniji sport na svijetu da se nisu pojavili ljudi koji mogu parirat Federeru. Kad to kažemo onda smo mrzitelji i ne znam šta sve. Fala bogu da ima igrača koji ga mogu pobijediti jer zato i vidimo njegovo pravo lice, inače nikad ne bi vidjeli njegove mane. Ja ne mrzim Rogera, ja ga volim jako gledat, ali neke stvari treba priznat koliko god ga neki ovdje voljeli.
-
Prejako mi je gledat komentare na Federera. Što god napravi gleda se crno na bijelo, ili je dobro ili je loše. Kad osvoji turnir onda je car, kad izgubi u finalu nema pojma, kad pohvali protivnika onda je car, kad je ne zadovoljan svojom igrom i porazom, onda je arogantan. Pa dajte molim vas. Pa nije mi jasno šta bi on trebo napravit kad izgubi, za većinu vas trebo bi reć npr. "djokovic je bolji igrač od mene" ili "nadal je bolji igrač od mene", pa normalno da neće, normalno da će bit je*eno ljut kad izgubi, ko svaki normalan čovjek.
Šta je bilo kad je Nadal izgubio od Tsonge u AO, nakon press konferencije je srao po Tsongi da je ovaj to slučajno napravio i da to nije njegova stvarna forma. (mislim da to ima i snimka na youtubeu) Pa kolko god to istinito bilo to je arogantno i proizvedeno nezadovoljstvom od poraza. Isto tako zašto nakon svakog poena koji Djoko izgubi on širi ruke u čudu, ili Murray da ne pričam šta sve ne radi.
A sad da nebi bilo, oni su takvi stalno, a Federer nije, pa zašto bi Federer i trebo bit takav stalno, kad jednostavno gazi sve predsobom i nema potrebe. Šta bi trebo nakon svake pobjede srat po protivniku da ne zna i sl., da bi to bilo ok.
I da...fan sam Federera, al ovo nije njegovo branjenje, nego jednostavno ukazivanje na neobjektivnosti.
-
Sta ima od toga da sad ode pa da se vraca kao Clijsters i Henin? To bi mu bas nekako okaljalo obraz, a ovako ima jos on dosta toga da osvoji sigurno
-
Svaka čast i Noletu i Federeru, ali meni je car bio Štepanek da je bilo malo sreće više, osvojio bi on to, izvrsno je igrao.
Federer je očigledno nespreman i po svojoj prilici manje trenira a više se bavi svojim curicama, mislim da su mu samim time i umanjene znatno šanse na mastersu.
Tu je sada Nole kao jako velik kandidat, a bogami i Murray.
Ja imam nekako feeling da Federer neće još dugo, ja mislim da bi mu bilo najpametnije da sada u zenitu polako ode i posveti se svojoj obitelji, novaca ima ionako dosta, mislim da je sada pravi trenutak.
-
Romulanac, gledam i ponavljam, nisu bolji ni od generacije 2000, a kamoli neke od boljih. Što se tiče generacija, ne možemo uspoređivati Lavera i Federera jer su tu negdje veličinom i rezultatima i više nego nekoliko generacija udaljeni, ali da ćemo se pravit da su Murray ili Đoković klasa iznad Edberga i McEnroea. Murray ne može ponovit finale slama, ali bi slistio Wilandera. Nemam šta reć osim svatko ima pravo na svoje mišljenje.
-
Roger iz jurasa, šta prebacuješ sad na Rafu tekst, ne piše se o njemu... Skretanje s teme = bježanje s teme... Ono s karizmama, pa zar nije Koellerer uvijek lud, zar Safin nije isto uvijek takav... Oni kad izgube su gotovo jednaki kao i kad dobiju, naravno, raspoloženje im je različito... Ali pobjede i poraze prihvaćaju na svoje načine, al Pederer to ne radi... Kad dobije miran je, al kad izgubi onda je bahat i arogantan... Po tom kriteriju nikad nije zaslužio Fair play nagradu (to sam već rekao 1000 puta)... A Nadal? Kad je on bio bahat nakon poraza?
-
Ponavljam, nemoguće je uspoređivati jer uvjeti nisu isti. Današnjim igračima su dostupne nove metode treninga, bolja oprema, kao i sve kumulativno znanje prethodnih naraštaja koje im prenose treneri. Da stavimo Roda Lavera u današnje uvjete, možda bi bio bolji od Federera, ali to nikad nećemo znati. Moje mišljenje je da bi današnji Murray (uz sve svoje mane) pomeo teren ondašnjim Wilanderom.
-
SS, ovo nije religija, nego tenis. Vjerovanje je suvišno. otvori oči i gledaj...
-
Po čemu moćniji? Murray je poor man's Wilander. Safinov najbolji tenis je miljama ispred svega što su Đoković ili del Potro ikad odigrali. Kad top 5 čini ekipa u kojoj svi imaju bar 4-5 slam titule, ja bih trebala vjerovat da su novi klinci superiorni. Svašta.
-
ss, mislim da je nemoguće uspoređivati generacije, ali po mom subjektivnom dojmu, današnja teniska vrhuška igra moćniji (ne nužno i ljepši) tenis nego ijedna prije. A Ljubeju samo jedan dodatak na tekst: "...Đoković nije Ruben Ramirez Hidalgo *ili Marin Čilić*..."
-
OK, već se n-ti put ponavlja kako je ovo možda jedna od najbolji top četvorki-petorki ikad, pa moram pitat - stvarno, po kojem kriteriju i blizu. 1992 - Edberg, Courier, Becker, Stich, Lendl, u pozadini Sampras, Goran, McEnroe, da ne nabrajam, pa se mjenjaju tijekom godine. Ili recimo sredina 80-ih, McEnroe, Connors, Wilander, Edberg, Lendl. Ukratko, ova petorka teško ima prednost nad ekipom tipa Kuerten, Safin, Sampras, Agassi, Hewitt s kraja 2000, a kamoli nekog zlatnog doba.
-
rogere cinis se kao razuman covjek i vecina tvojih komentara je zanimljiva, ima i glavu i rep,,al, brate mili ajde malo oladi s tolikim favoriziranjem federera i trazenje isprika za svaki prokleti mec sto ga federer izgubi. ne razumijem cemu to, jednostavno nekad treba priznat da je protivnik bio bolji i zasluzeno dobio. Noletu svaka cast!!...a sada ajmo nasi!....)
-
Dobivao je nagrade kad je pobjeđivao Kad je prestao pobjeđivat onda je pokazao kakav je zapravo
-
u pravu si Conga, potpuno se slazem. Ne prilici takvo ponasanje na terenu od tenisera koji je nekoliko godina dobijao nagrade za fer-play.
-
Conga u potpunosti si u pravu...
-
Federer je uvijek živčan kad su s druge strane Đoković, Rafa ili Murray, dakle igrači koji ga mogu pobijediti. Lako je biti smiren kad su preko Rochus, Korolev ili Chiudinelli. On kao da se uvrijedi ako netko igra bolje u meču i ide prema pobjedi. Onda digne nos, možda si misli pa kako ja mogu gubiti od ovog idiota?? :) Meni on izgleda kao jako umišljen, tašt, a i jako je loš gubitnik. Ne znam zašto je on 4 ili 5 puta dobio nagradu za fair-play, a ja se ne sjećam ni jednog njegovog fer poteza. Razumijem da on ima puno naslova i da ga je to vjerojatno promijenilo, ali upravo zato bi trebao više paziti na svoje ponašanje. Jučer je opet bahato pričao s linijskim sucem, takve stvari si ne bi smio dozvoliti. Ali očigledno je da on to ne može, ego mu je previše velik.
-
Loše finale, jedan od gorih Federerovih mečeva u ovoj godini, čestitke Djokoviću, i takvog Federera rijetki bi dobili.
-
Gledao sam drugi i treći set, ali zbilja je Nole danas vrhunski reternirao, duboko i pod noge Federeru i mislim da tu leži ključ uspjeha, ćetiri puta je oduzimao servis, što svakako nije lako napravit Fedexu ni na jednoj podlozi, a kamoli tek ovdje. Istina možda da je Fedex danas dosta griješio, ali to nimalo ne umanjuje đokovićevu pobjedu, koja je lako mogla bit u dva seta. Bez obzira koliko Fedex griješio, treba reć i da je onaj servis kod 5-4 u drugom setu Đoković poklonio Fedexu, ako se ne varam, bila je jedna dupla, jedan UE (ona skraćena lopta u aut) i onaj forhend UE u mrežu. Dva su momenta po meni bila ključna, to je onaj gem kod 5-4 u prvom setu i onaj kod 4-1 (0-40 na Noletov servis) u trećem kada se Fedex mogao vratit možda u meč. Ali u oba ta gema Đoković je pokazao fascinatnu mirnoću i psihičku stabilnost, jer to je u tenisu najbitnije, kada je najteže, onda treba bit u stanju odigrat mirno i to razlikuje vrhunske tenisače od onih koji to nisu. Ako je uopće bilo sumnji ikad da je Nole veliki potencijal i kandidat za No.1 u narednoj godini, mislim da nakon ovog meča (i onog jučer) to više nije upitno....... Fedex će sigurno zaigrat bolje u naredna dva turnira, ali to nikako ne umanjuje Noletov uspjeh.
-
E moj rogere iz jurasa, šta to jučer nisi govorio... Izgubio je Pederer i točka... Kakav je to sportaš ako na turniru koji je jednom godišnje u svom rodnom gradu ne da 100% od sebe????????????????? Nole majstore, svaka ti čast!
-
Roger onda bi bilo logicno da Federer koji odmara dva mjeseca uzme Noleta koji igra stalno, ne? Trrebao bi Nole biti umoran ako je po tome. A Federer bi dao svasta nesto da ne mora toliko pauzirati vec da moze igrati puno turnira kao Djokovic i da opet na njima bude spreman i odmoran.
-
Cinjenica je da je od trenutka kada je Novak usao u top 10 pa do ovog danasnjeg meca njegov omjer sa Federerom 5:5, sto je izuzetno ostvarenje. Prije toga je izgubio 4 vezana meca od Rogera, od kojih dva bila 2007 (Novak rangiran kao #14 i #15), i dva 2006 kada je Novak bio rangiran #21 i #67. Tako dobar omjer u mecevima sa Federerom ima svega nekoliko igraca.
-
gledo sam od sred drugog do sredine trećeg seta...i iskreno činilo mi se ko da se Federeru baš ne igra...nije se baš trudio u nekim trenucima, ko da mu je bilo svejedno kak će završit, nije se trgao za pobjedom. Sad koji je razlog ne znam.
Naravno ne pokušavam umanjit Djokovicevu pobjedu, možda je baš on razlog tome. Ali što uzimam za loše Djokovicu je konstantno širenje ruku i grimase u većini slučajeva kad bi Federer dobio bolji poen ili izmjenu. Kao da je to nešto čudno i neuobičajeno, pa se slučajno dogodi. Mislim ono.
Al dobro, idući tjedan masters i silno me zanima kak će Ljubo odigrat. Opet ga serija francuza čeka...mogo bi nastavit niz iz Lyona
-
Svaka čast Đokoviću. Nije Federer bio tako loš kao šta ljubej kaže jednostavno mu Đoković nije dopustio da se razmaše kao inače i bio je napet po meni dosta Federer.
-
"...Poslije devetnaest uzastopnih pobjeda, opet mu je presudio tenisač čije prezime završava na -ić!Godine 2003. Federer je u rodnom Baselu doživio posljednji poraz, a nanio mu ga je naš Ljubo u osmini finala. Švicarci, oni pravi, hardcore Švicarci često nisu oduševljeni pristunošću i kulturnim nasljeđem balkanskih doseljenika koji truju njihov bankarski raj, zamislite koliko ih onda tek boli hrvatsko-srpska osovina usmjerena protiv njihova djeteta..." Pa,majke mi,ovaj deo ti je najbolji!!!Evo zasto ja navijam za hrvatske tenisere posle nasih...naravno,zbog istog nasledja i slicnog ustrojstva,i zbog toga sto je svet nastrojen da nas,Balkance, tretira kao primitivce.I da se ne ponavljam,zbog lokalpartiotizma...sta god sitne duse mislile o tome,bas mi se fucka.Fenomenalan tekst!!!
-
roger iz jurasa, 07.11.2009. 21:27 sutra ce ga doktor rastavit na proste fakore :-) ako uvati 7 gemova svaka mu cast.
Jebi ga,uvati Nole dva seta,sta cemo sad?
-
Eh gdje sad Roger iz Jurasa da komentarise? Jucer je napisao da ce Nole maximalno uzeti 7 gemova :D
Dodaj komentarGordana_64, 12.11.2009. 00:17
peRFect, 11.11.2009. 12:32
Marat Safin, 10.11.2009. 22:27
conga, 10.11.2009. 20:29
peRFect, 10.11.2009. 16:49
peRFect, 10.11.2009. 16:42
BlackyM, 10.11.2009. 16:25
aku, 10.11.2009. 13:36
Gordana_64, 10.11.2009. 11:55
radek, 10.11.2009. 11:54
radek, 10.11.2009. 11:52
conga, 10.11.2009. 09:28
BlackyM, 10.11.2009. 02:50
bob333, 09.11.2009. 23:18
Denis-bloger, 09.11.2009. 22:51
ss, 09.11.2009. 21:14
Retfala, 09.11.2009. 21:09
x-backhander, 09.11.2009. 20:39
Romulanac, 09.11.2009. 20:07
ss, 09.11.2009. 19:19
x-backhander, 09.11.2009. 17:40
ss, 09.11.2009. 15:43
akon6, 09.11.2009. 12:55
Romulanac, 09.11.2009. 11:28
Marat Safin, 09.11.2009. 11:06
Sine, 09.11.2009. 09:58
conga, 09.11.2009. 09:37
Coolio_Jack, 08.11.2009. 23:17
Spehi, 08.11.2009. 21:44
Retfala, 08.11.2009. 20:42
bob333, 08.11.2009. 20:41
Srle, 08.11.2009. 19:19
BlackyM, 08.11.2009. 18:59
Sine, 08.11.2009. 18:26
Gordana_64, 08.11.2009. 17:37
Noleholicar, 08.11.2009. 17:35
bob333, 08.11.2009. 17:34