NAJBOLJE OD ŽL


RECI - NE PORECI


AĐINA STATISTIKA
USPJEŠNOST 28-1-30 (47%)
PROFIT +35.78
PROSJ. POGOÐENI KOEF. 2.39
PROSJ. GAÐANI KOEF 2.38
ULOŽENO 291.5 unita
ROI 112%
BANKA (POČETNA) 320.78 unita (285)


Partneri:

Livescore.in


Bookmark and Share
Plaču, kao ovaj gospodin s naslovne fotografije, organizatori Rogers Cupa da im neće doći - Roger. Kakav je to onda turnir, pitate se, koji će ostati bez nositelja imena? Federer, prvi igrač svijeta...
(podsjećamo) svaki dan može postati ocem, Mirka je "u crvenom", termin se bliži, ali najzanimljivija caka u datuma rođenja jest što on pada točno na rođendan njenog supruga. Koliko je gospodin bio tašt nismo znali dok nije počeo gubiti, sada smo ga upoznali još malo više. Vjerojatno će, rodi li se sinčina, ponijeti ime prema neponovljivom ocu, što je ok. I dobit će kraljevski nastavak "drugi"...

Sve to previše ne zanima Eugenea Lapierrea, direktora Toronta. Svjestan je da mu za dolazak glavne zvijezde izgledi nisu naklonjeni.

- Ne rodi li Mirka do 31.srpnja, slobodno ga mogu prekrižiti! - žali se Lapierre dodajući kako ni Nadalovi izgledi za pojavljivanje u Kanadi nisu bajni:

- Pustimo na stranu koljena, ono što sam ja čuo jest da je potišten zbog razvoda roditelja!

Čuo je... Od koga, Dementieve ili The Suna? A možda mu je šapnuo i sam Rafa. Bio je sretno dijete kao što će biti i Roger II. Sve dok se Mirka opet ne vrati navici sljanja SMS-ova za vrijeme suprugovih mečeva. Dosada, što ćete. Da, baš. Jedini je problem što obiteljsku zbrku namjeru ima iskoristiti Andy Murray. ATP ga je neki dan istaknuo kao ozbiljnog kandidata za broj 1 do kraja godine.

Krene li Federer na pecanje sa sinčićem, tko će ga više nagovoriti na povratak u svakodnevnu dosadu. Bez Mirke i mobitela...
21.07.2009. Vedran Ljubej

Bookmark and Share

Komentari:

  • obitelj je svetinja
    radek, 22.07.2009. 17:50
  • zaokret ramena od 130 stupnjeva...e to nema nijedan igrač na touru
    ljiki, 22.07.2009. 17:14
  • valjda nije roddickova visina,snaga,kutkojim udara loticu i rotacija kojom loptica ide?
    dijaspora boy, 22.07.2009. 16:09
  • evo neznam reci
    dijaspora boy, 22.07.2009. 15:41
  • ajme sad smo ko mala djeca,ja znam sta ti ne znas :))) ma dobro ionako se iz komentiranja clanaka na portalu ne moze procijeniti tko koliko zna o tenisu.ispricavam se zbog uvreda,nadam se da se ne ljutis jako
    dijaspora boy, 22.07.2009. 15:26
  • Eto ti, čim se počelo o nogometu, odmah padaju uvrede. Dajte ljudi, pa nećemo valjda funkcionirati na toj "nogometnoj" razini. Uostalom, koga briga po kome je nazvan turnir? Čak i da je autor članka doista pogriješio, u što ne vjerujem, nema smisla isticati takvu sitnicu.
    x-backhander, 22.07.2009. 15:23
  • ROGERE IZ JURASA,ako ne zivim ovdje ne znaci da ne mogu pisat komentare po ovom portalu neces mi to ti sigurno odredivat.takoder nemoj ni ti mene ubuduce "vriđat" jer nemas apsolutno nikakve osnove za to nabacivanje maloumnih izraza.ja sam te nazvao seljacina zato jer svi koji donekle prate tenis znaju da rogers cup koji se odrzava u kanadi (!) ne nosi ime po rogeru federeru a ti nisi mogao shvatiti salu autora vedrana ljubeja jer ti ne shvacas metafore,ironije,sale... zapravo, ocito ti ne poznajes druge izraze osim maloumnih uvreda kojima si se nabacivao u prethodnom komentaru,kojim si dokazao da si zaista prava seljacina i da nemas veze sa civilizacijom!
    dijaspora boy, 22.07.2009. 15:02
  • dakle ovako, Murray do USO brani polufinale Toronta(ove godine Montreal) i naslov u Cinncyu te prvo kolo Olimpijade (to je otprilike 1350 bodova), a Nadal brani polufinale u Cinncyu, naslov u Torontu i naslov s Olimpijade ti bodovi s Olimpijade se ne mogu obranit i Nadal sigurno gubi 800 bodova, maks. se može osvojit 2000 bodova do USO, a Nadal bi i sa oba naslova izgubio nešto bodova. a ako ne nastupi u Montrealu kao što piše da možda neće(iako ja osobno ne vjerujem u to) onda će Murray vrlo vjerojatno zauzet to drugo mjesto. iako i ako Nadal bude treći to ne znači da će dospjet u Fedov dio ždrijeba jer je za to predviđen zaseban ždrijeb, ali ne treba ništa računati, bit ćemo pametniji nakon turnira u Montrealu
    peRFect, 22.07.2009. 14:26
  • ziva istina da o zdrijebu puno ovise sudionici finala.neznam kolko bodova jos tko mora obranit tocno,ali sam siguran da murray je na olimpijadi ispao u 1. kolu a nadal pobjedio tako da je tu murray u prednosti i moglo bi se dogodit da nadal padne na 3. mjesto.u tom slucaju vjerujem da bi finale bilo repriza od lani,tj.federer-murray i mislim da murray tu ne bi imao puno sanse bez obzira na dobro poznate pobjede murraya nad fedom jer ipak u zadnjih 5 godina roger na flushing meadowsu ima 35-0 (!) omjer (ukupno na USO 46-4) i nevidim da bi se ove godine taj nevjerovatan niz mogao prekinut!
    dijaspora boy, 22.07.2009. 14:01
  • zanimljiv osvrt dijaspora boy, ja isto navijam za barcu, arsenal i dinamo, al nećemo o nogometu jer nismo zato tu. slažem se da smo zaboravili na del Potra(meni drugog najdražeg tenisača) jer on doista može odlično odigrat protiv svakoga i apsolutno me oduševio na RG protiv Feda iako sam ga tih par sati mrzio kao nikoga u tom trenutku:))))), on još mora sazrijeti, ali isti problem ima i Murray pa ako baš hoćete i Djokovic koji ce biti jako opasan na hardu ako dobro uđe u turnir, a ako bude igrao kao na Wimbu ili RG-u onda nema što tražit. jako mnogo toga će ovisit o trenutnoj formi, ali treba biti iskren i o ždrijebu jer postoji velika mogućnost da do USO Murray bude drugi, a Nadal treči tenisač na svijetu pa bi već u polufinalu mogli gledati epski meč dvojice najvećih tenisača današnjice.
    peRFect, 22.07.2009. 12:27
  • ma nema veze ŽL, možda sam ja krivo skužio jer ste napisali da turnir ostaje bez nositelja imena, pa sam mislio da mislite da ga je dobio po Federeru. nema veze
    peRFect, 22.07.2009. 12:18
  • vidim da se ovdje rasprava prosirila pa samo da kazem par svojih osvrta.navijam za arsenal,milan,barcelonu,dinamo,zurich, mrzim ronalda,chelsea je bio pokran u finalu,slazem se.na US Openu ce u finalu bit fed,gotovo sigurno,i nadal (ako se dovoljno spremi) ili murray.dalje,rogere ak si ti ozbiljno shvatio ovo da se rogers cup zove po fedu onda si stvarno seljacina kakve nema pa i zenski turnir je isto rogers cup sta je i on dobio ime po federeru,a?bez obzira na medusobne rezultate po meni je federer definitivno najveci igrac ovog doba,nemoze se rec da je murray ili djokovic bolji od njega ako ga je dobio nekoliko puta,murray jos puno,puno mora radit (pobjedivati) da bude veci od rogera a djokovic jos vise (posebno su porazi od kohlschreibera i haasa to pokazali) iako cisto sumnjam da obojica skupa mogu napraviti karijeru kakvu ima fed.nadal je kralj zemlje a fed kralj trave to sigurno,iako na travi ima samo dva turnira na godinu,fed je na travi izgubio jednom u posljednjih neznam kolko godina,to ne moze bit slucajno.neznam otkud ovo za djetetovo ime ali ako ga nazove po sebi neznam po cemu bi to bilo tasto,pa netko je napisao,ima puno ljudi koji su dobili ime po ocevima i djedovima zasto bi ljude koji su im dali ime smatrali tastima.samo jos osvrt na roddicka,djokovica i ostale,mislim da u ovom casu nemaju dovoljno kvalitete da bi se mogli nosit sa federerom,nadalom i murrayem jer ipak su oni klasa za sebe,veca prijetnja bi mogao biti del potro koji je lani na americkoj turneji bio izvanredan, a nadam se da ce marin napravit neki zapazen skalp i probit se do cetvrtfinala to bi bilo lijepo.toliko od mene, pozdrav iz dijaspore!!
    dijaspora boy, 22.07.2009. 12:16
  • Čekaj, kaj je sadf ovo postao i nogometni portal??? Zakaj vi pričate o nogometu?
    rios, 22.07.2009. 11:28
  • @Radek, Roddick je u Wimbledonu propustio veliku šansu i bojim se da je više neće imati. Njegova igra ipak nije na razini prve trojke (možda i četvorke, s Đokovićem nikad nisam načistu). Murray je u Wimbledonu odigrao ispod svoje razine, a i Roddick ga je iznenadio nekim segmentima igre, već u sljedećem meču to neće biti slučaj.
    x-backhander, 22.07.2009. 10:42
  • ja mislin da smo mi svi zaboravili na roddicka kojeg ja vidin vrlo daleko,naravno uz rogera
    radek, 22.07.2009. 00:52
  • Roger,stvarno ne bi smio sve doslovno shvaćati :) Valjda toliko znamo o tenisu da znamo da se Roger's Cup ne zove tako prema Federeru, pobogu!
    ŽL, 22.07.2009. 00:24
  • Za kraj jos nesto da napisem pa idem na pauzu i nece me biti ovdje nekoliko dana pa cujemo se opet pocetkom kolovoza ili kako se vec zove osmo mjesec kod vas.Zao mi je ako je netko napisao da nekome obitelj nije svetinja,meni je obitelj svetinja ali ne cjela obitelj,ustvari sa nekim clanovima obitelji ne zelim nista da imam jer su doista pokvareni ako ljudi.Toliko od mene uvijek sam realan i posten pa kako shvati nek shvati.Usput ja navijam za Milana i Liverpoola,a ti rogere i ostali ako nije tajna za koga navijate u nogometu.Jeste Chealsea je bio opljackan,ali igrali su defanzivno previse i to im se osvetilo na kraju.Perfect Nadal je najbolji igrac na zemlji u povijesti znate svi da je tako.Sto se trave odnosi sezona trave ja vrlo kratka i bas i nema mogucnost za puno meceva na travi i ne bih se moglo reci da postoji kralj trave.Samo 2 turnira ima.Mislim da ako Nadal ne bude imao vise problema sa koljenima moze sledjece godine da vrati 1 poziciju na ATP listi,moze on to.Nadam se da vam nisam previse bio dosadan svatko ima svoje misljenje,a ako jesam zdosadio nekome oprostite na smetnji.Vidimo se ,uskoro bi trebali mislim da Djokovic i safin odigraju egzibicioni mec u americi,pre starta Rogersa Cupa.Pozdrav svima.
    Marat Safin, 22.07.2009. 00:13
  • @Perfect: pa naravno da se ne zove Toronto Masters po Rogeru :)
    ŽL, 21.07.2009. 23:50
  • pozdrav i tebi, iako se ne slažem s nekim stvarima koje pišeš. što bi bilo kad bi bilo je bespredmetno raspravljat pa o tome nećemo, a ako ćeš već gledat h2h rezultate, Rog ima pozitivan omjer protiv Djokovića i negativan protiv Murraya i Nadala, ali što se Nadala tiče postoji jedna zanimljivost, svi će se složit da je Nadal jedan od 3 najbolja igrača na zemlji svih vremena e sad kad gledaš njihov skor oduzmi mečeve igrane na zemlji i dobit ćeš da Fed ima više pobjedai i na hardu i na travi, i iako Nadal vodi ti se podaci ne mogu zanemariti
    peRFect, 21.07.2009. 23:48
  • Na dal iam katastrofalan skor protiv nalbandiana jer su malo meceva igrali,da su igrali 20 meceva bilo bi vrlo vjerojatno 13-7 za nadala.I 2 meca su igrali kada je Nalbandian bio na vrhuncu karijere a Nadal pocetnik i debitant,nije bas dobra usporedjivanje ovo tvoje.Ja ne omalovazavam federera niti C.Ronalda.Samo Ronaldo stvarno ne zna bas da zabiaja golove protiv velikih klubova,joj bolje za njega kada dodje barcelona da on odglumi neku povredu kako se ne bi blamirao po terenu.Barcelona je bolja od reala.Real tone kao klub,novac nije bas toliko bitan jer je tu Barcelona.Pozdrav svima sto pisete.
    Marat Safin, 21.07.2009. 23:41
  • sad sam tek vidio ovaj zadnji komentar, Fed možda i ima protiv ove trojice 1-11, ali što to znači kad oni gube u ranijim mečevima, pa zar je Federer kriv što je Nadal ispao od Soderlinga ili Djokovic od Kohlya-a i Haasa ili Murray od Gonze ili Roddicka??????? a kad već govoriš o nogometu ja C.Ronalda ne mogu vidjet ni naslikanog jer mi dođe zlo, ali prvenstvo se ne dobiva na velikim utakmicama, već na malima, samo dva primjera za to, Liverpool i Hajduk prošle sezone. Liv je dobio M.U oba puta i bili su drugi, a Hajduk je Dinama dobio u 3 od 5 utakmicama i ostali su bez oba trofeja. da bi bio najbolji moraš uvijek biti najbolji, a ne samo protiv najjačih ili najslabijih. to su sve činjenice i njih ne možeš pobiti
    peRFect, 21.07.2009. 23:28
  • Ja bas bih voleo da Nadal osvoji US-open jer pored Safina,navijam i za Nadala.Ali ja gledam realno, budimo realni Murray sada nece imati toliko veliki teret i pritisak jer nece biti u americi prisutna britanska javnost, a i Murray je gladan za grend slem titulu.Bas bih volio da vidim kakav ce biti ucinak Federera i u buduce protiv Murray,Nadala i Djokovica.Ja sam gledam realno i nista vise.Ako navijam za Safina i Nadala nije bitni,bitno je trenutno koliko je tko spreman.
    Marat Safin, 21.07.2009. 23:25
  • na početku jedan mali ispravak, naime Roger`s Cup kako se zove turnir nije po Rogeru Federeru, već po glavnom sponzoru turnira jer se upravo ta tvrtka zove Roger`s, a drugo ja znam dosta ljudi koji se zovu kao i njihovi očevi ili djedovi pa te ljude koji su im dali ime ne smatram taštima. a sad malo o tenisu, prva stvar je ta da Murray možda i po prikazanižome može biti prvi favorit USO-a, ali da će do kraja godine biti broj jedan je gotovo nemoguće, govorim otprilike,ali on do kraja ima za obranit više od 5000 bodova, dok Federer i Nadal imaju manje od 4000 što teoretski znači da mora osvojit USO i najmanje dva ili čak tri mastersa s time da i Fed i Nadal moraju podbacit. moguće, ali po meni teško. i da se vratim na USO dakle Murray to može osvojit jer ima kvalitetu za to, ali pitanje je ima li glavu dovoljno jaku za to to, je li psihički dovoljno spreman za to. vidjelo se u Wimbledonu u mečevima protiv Kendricka, Wawrinke i na kraju Roddicka što ti pritisak napravi. i na kraju da kažem da je naslov odličan jer obitelj doista jest svetinja, a oni koji to ne shvaćaju, e njih mi je žao
    peRFect, 21.07.2009. 23:21
  • Sve je ok,ali ipak u ovom trenutku Murray je mnogo spremniji od Nadala.Ima vremena da se spremi Nadal ali ipak je imao tesku povredu.Pa i Djokovic je 2007 na us-openu u svoje prvo grend slem finale izgubio od Federera u 3 seta,pa je u 2008 osvojio Australien Open usput pobjedivsi federera lako sa 3:0 u setovima ako vec zelis.Reci ce netko pa Federer je tada imao monukleozu pa sta.Federer i te kako mora dokazati da je najbolji.Kako moze najbolji od poslednja 12 duela protiv Murray,Nadala i Djokovica da dobije samo jedan,onaj u Madridu gdje je Nadal prethodno igrao do poslednje snage protiv Djokova.Stvatno najbolji mora da bude najbolji kada je najpotrebnije i kada dodju pravi konkurenti.Kada je tesko tada se prepoznaju pravi heroji.Isto i u nogometu onaj Cristiano Ronaldo moze da zabija protiv slabijeg kluba i 5 golova,ali kada dodju utakmice protiv Barcelone,Milana ,Liverpoola njega tada nigdje nema na terenu.Oprosti ali tako stvari stoje.
    Marat Safin, 21.07.2009. 23:17
  • mislim da u ovom trenutku rogera nitko nemoze pobjedit.cak i ako ne odigra nijedan mec na hardu prije US Opena ne vjerujem da ga se moze porazit.covjek je od madrida nepobjediv,rasterecen je jer je osvojio rg ove godine,a sad kad mu se rodi beba to ce bit jos veci mu poticaj.za ovaj komentar da se izvlaci,necu ga komentirat jer je preglup.nadal-fed ce bit finale vrlo vjerovatno ako nadal ozdravi tj ude u formu ako ne onda murray ali ko god bude roger pobjeduje.uostalom trebat ce fedu pare od osvajanja us opena za pelene i igracke hehe
    dijaspora boy, 21.07.2009. 23:16
  • realno gledano Murray je najveci favorit za osvajanje US-open.Njemu najbolje odgovara hardcourt podloga,kakva je na US-openu.vjerujem da ce Murray i ovako i onako osvojiti US open,Federer trazi izgovor kao on nece biti spreman potpuno zbog ocekivanje svog djeteta da se rodi.Steta za Nadala sto nije potpuno zdrav.
    Marat Safin, 21.07.2009. 21:06
Dodaj komentar
Scrolling Text provided by JPowered,com