NAJBOLJE OD ŽL


RECI - NE PORECI


AĐINA STATISTIKA
USPJEŠNOST 28-1-30 (47%)
PROFIT +35.78
PROSJ. POGOÐENI KOEF. 2.39
PROSJ. GAÐANI KOEF 2.38
ULOŽENO 291.5 unita
ROI 112%
BANKA (POČETNA) 320.78 unita (285)


Partneri:

Livescore.in


Bookmark and Share
Ma kakav Masters. Tenis je ove godine bio prejak da bi se u Londonu našlo mjesta i za nekompletnog tenisača Čilića. Zbog ovog zaključka Marin vjerojatno...

možda više neće htjeti razgovarati samnom, iako bi to bilo čudno za odmjerenog momka poput njega...

Da, zaključak poslije Basela ponovo je crn. Nema mnogo razloga za zadovoljstvo, unatoč 90 osvojenih bodova. Kad si četvrti nositelj turnira, četvrtfinale je ionako nešto što se od tebe očekuje. Posebno ako si jedan od trkača prema glavnom engleskom gradu...

Nije ugodno kada ti se cijeli trud može strpati u dvije rečenice, u jednu sliku. No, štošta u životu nije lijepo pa opet idemo dalje. Ići će i Marin poslije neugodnog poraza od Štepaneka i oproštaja od snova o Mastersu, nadamo se s gorkim okusom u ustima...

Sezona još nije gotova, treba odigrati i taj Pariz, ali što god tamo učinio Čilić, dvije slike iz Basela neće moći izbrisati.
Prva izgleda otprilike ovako: prvi je set, hrvatski tenisač vodi 4-0. Reternima uništava protivnika, a pri izlascima na mrežu čini ga smiješnim poput početnika iz kakvog lokalnog kluba u Prostejovu...

Pola sata kasnije Marin više nema ideje kako probiti Radekov gard. Čeh 'jede' mrežu, pokriva svaki pedalj prostora, usmjerava protivničke pokušaje pasing udaraca već prema želji, a na servisu uglavnom ide u tijelo. Ili s puno rotacije na forhend...

U toj drugoj sličici promijenio se izgled tenisa samo jednog od sudionika izravne borbe za nadu o Londonu. Dok je 'Radilica' shvatio da nedovoljno agresivni široki servisi stvaraju taman toliki kut Čiliću koji mu treba za otupljivanje prvih servis-volej izlazaka, potpuno iznervirati Marin čini iste stvari kao i kod onih 4-0 u prvom.

Drugi servis gotovo uvijek ide plitko i po dijagonali. Radek već napamet zna gdje će loptica pasti i čeka je tamo zatvorenih očiju. Meč je završio chip&chargeom ostavivši da lebdi do siječnja 2009. bolnu spoznaju o gotovo dva metra visokom klincu čija je ponajveća rak rana - servis...

Možda Čilić i jest igrač reterna, ali nije jasno kako mu ta činjenica onemogućuje vježbanje dubine, preciznosti, rotacije, nepredvidivosti, varijabilnosti... na početnom udarcu?

Radek ga je danas potpuno nadigrao ne pruživši ni pomisao o prilici za polufinale. Osim u jednom nesretnom slučaju. Štepanek je servirao za drugi set, Čilić je imao break loptu. Linijski je viknuo 'aut' na prvom, 'lepi' zatražio Hawk Eye izazov a on je pokazao da je loptica za doslovno 2 milimetra lizala liniju. As...

Marin se bunio, ali i da je tada breaknuo, Štepanek bi već našao načina kako da pobijedi udarački indisponiranog protivnika. Mogućnosti je bilo bezbroj, Radek ih je sve iskoristio.

Šteta što nisu malo dulje ostali čavrljati na mreži. Možda bi Marin saznao poneku tajnu od budućeg vrhunskog trenera Štepaneka, uzeo broj telefona i predbilježio se za korištenje savjetodavnih usluga. Trebat će mu...


06.11.2009. Vedran Ljubej

Bookmark and Share

Komentari:

  • @JoDmitri mislim da me ponovo nisi skapirao doduse mozda i ja lose obrazlazem svoje misljenje. Ne mislim da Cilic ima los rad nogu u smislu kreatanja i pokrivanja terena, brzine kretanja i slicno, nego upravo u smislu tehnicke izvedbe udaraca kada loptica pada blizu njega, a narocito kada uz to ima los odskok a njegovo savijanje koljena razumljivo zbog visine je slabo. Haas ga je ubijao takvim slajsovima na travi koje je on redovno slao u aut forehandima. Ponajvise sam mislio na rad nogu u tom smislu pripreme udarca, i brzine kojom se u takvim situacijama priprema na udarac. TO da pokriva teren odlicno slazem se, i da se krece odlicno pogotovo u odnosu na njegovu visinu takodje se slazem. Ne mislim da ima los servis u smislu snage nego u smislu nedostatka vise varijacija tog udarca. Kada bi u svoj servis unio vise tih varijacija samim tim bi sebi olaksavao posao u poenima na svoj servis da se sto rjedje suocava sa onim sto mu je najveca boljka. Inace smatram Marina vrhunskim igracem, mislim da je njegov trenutni ranking odlican, od njegove generacije samo je Del Potro ispred njega, i smatram da se u Hrvatskoj zeljnoj igraca u top 10 od njega ocekuje da dosegne svoj maksimum sto prije. Sa moje strane gledao vec je napravio jako mnogo, i smatram da njegovo vrijeme tek dolazi i da ce zasigurno biti top 10 igrac jer ima i vremena i mogucnosti unaprijediti svaki segment svoje igre i mentalni i takticki i tehnicki.
    Srle, 07.11.2009. 13:19
  • Srle,jedan od njegovih problema je to sto Čilić ima tehnicke nedostatke,barem po meni,ima dosta retardirane zamahe,i na forhendu i na bekendu,sto je jedan od razloga da igre vise sa okvirima.Mislim da previse serete protiv njegovog servisa,on nema servis kao Ivanisević ili Ljubičić,ali ima jako dobar servis,pogotovo drugi koji odskace cudesno.Da se vratim na temu kretanja,Del Potro se ne krece ni blizu kao Čilić,ali ima puno ostrije udarce,Čilić pokriva teren fantasticno,to mu je jedan od njegovih velikih pluseva.
    JoDmitri, 07.11.2009. 08:35
  • @roger ma slazem se roger, za donijeti zakljucak na tu temu trebao bi mnogo dublju analizu napraviti, medjutim nisam rekao da Del Potro ima bolji rad nogu od Cilica u smislu da stojim iza toga 100% nego sam ustvari htio reci da je visi od 193 a da ima dobar rad nogu, mislim dovoljno dobar da osvoji grand slam i da ne vidjamo tako cesto kako ga neko na tu istu foru napenaljuje. Iako takav on sam kaze da to zeli popraviti da bude jos bolje. Cak i ako Cilic ima najboji rad nogu od visokih igraca to ne bi trebalo da znaci da ga se ne moze unaprijediti. Mozda postoji i neki drugi nacin da se izbjegne ta nelagnodst u igri koju pokazuje kada dobija takve lopte, ne znam, mozda vise service & volley taktike, manje ostajanja pozadi i nadjacavanja udarcima ili nesto trece, nemam ideju. Poboljsanje servisa bi zasigurno olaksalo prevazilazenje toga jer bi imao laksi posao u poenima na svoj servis.
    Srle, 06.11.2009. 18:58
  • Činjenica je jedno: Čilić je mlad i talentiran, kvalitetan i perspektivan igrač, sa dosta nedostataka, al unaprijedivih nedostataka. Drugo, od njega se ne očekuje previše, mora napokon netko od naših mlad krenut sa svjetskim rezultatima. On je sad pokazao da je kandidat za prvih 10 i taj status htio ne htio mora opravdavati i dobrim rezultatima i mentalno jakim mečevima. Ne kažem da u drugoj godini neće napraviti više, ali ne mora značiti da hoće...Možda je baš ove godine trebao probiti taj zid i plasirati se na Masters i vjerujem da bi tamo dobio bar jedan meč...Ja mislim da je on vrlo pametan dečko, ali sa vrlo nefleksibilnom i pomalo ne mudrom igrom, a i postao je svijestan svog nedostatka da je već 7. meč u 5 mjeseci izgubio imavši ogromnu prednost. Sva sreća, ovaj put samo u prvom setu 4-0, a poslije, kako Ljubej kaže, Radek je klasičnom volej igrom nadigrao našeg tenisača. Igrača poput Čilića ne smiju tako zbuniti i izbaciti iz ritma taktičke promjene i varijabilnost protivnika. Na sličan način je popušio i od Haasa u Wimbu...a jeste skužili jednu sličnost? I Haas i Radek, pa lagano i Melzer su igrači koji su sve samo ne statični. Svi imaju feeling za volej, slice, promjenu ritma i izlaz naprijed. Đokan je druga škola, ali i dalje varijabilniji igrač od čilića, što mu je između ostalog i donjelo te rezultate. Čilić već možda ima malu opsesiju da ne može zadržati veliku prednost u meču i u trenutku kada razara protivnika mu to padne napamet pa se stegne, jer drukčije ne mogu objasniti takvo pucanje u igri. Da u današnje vrijeme, kada je sevis volej igra za muzej (zbog čeg mi je u jednu ruku jako žao), čilić ne može 30 godina starog Štepaneka brzinom lopte, snagom udaraca i ritmom ugušiti, to mi je razočaravajuće i ne uljeva mi nadu...treba puno više razmišljati, puno više niskih sliceva protivniku na backhand, puno ranije izaći naprijed poslije odigravanja snažnog udarca kojeg protivnik jedva vraća itd..itd...
    rios, 06.11.2009. 18:56
  • Što vi mislite, da li je moguće da jedan igrač Čilićevog kalibra, odnosno sam Čilić, poboljša svoj servis u 3-4mjeseca? Ili se te stvari ne mijenjaju tako brzo!?
    Čilkan86, 06.11.2009. 18:37
  • perfect, slažem se sa tobom...neinteligentna igra i opako loš komentator su me naživcirali! pa mislim čilkan, daj malo varijacije u igri, nekaj promijeni, nemoj kad vodiš 4-1 vraćat čovjeka u igru sa glupim neforsiranim greškama (gdi ide tražit neke bijesne winnere), kad odigraš dobar napad kreni na mrežu (a ne da je popušil 10-tak poena zbog ostanka iza)...a komentator - frajer je zbilja loš! no dobro, bar sportklub prenosi (a najvil je da bude drugi tjedan od jutra do večeri live tenis)
    prekro, 06.11.2009. 18:26
  • Sa Čilićem se konstantno vrtimo u krug. Uvijek isto, servis je ključni problem ali po meni jednako velik problem je i nedostatak plana B u igri. A šta se tiče kretanja, njegovo kretanje za visinu koju ima je nevjerojatno dobro i mislim da jako teško može biti bolje. U tom segmentu jedino bi trebao po meni poradit na kontroli tijela u ekstremnim promjenama kretanja i zaboravit na proklizavanja na betonu koja često radi kad iz trka ide na forhand. Ja sam osobno strgao brutalno lijevo koljeno i jako puno oko toga su mi objašnjavali ortopedi i fizioterapeuti da naučim maksimalno kontrolirat kretanje i prijelaz težine sa jedne noge na drugu u situacijama kad sam u trku ili mijenjam smjer. Sampras i Federer su najbolji primjeri oko toga jer njima je Bog dao da se kreću "kao po oblacima" bez kidanja, hm pitajte Nadala šta misli o tome...
    Sine, 06.11.2009. 18:21
  • @JoDmitri uostalom Del Potro je 198cm visok i ima bolji rad nogu od Cilica narocito u tom segmentu da ga toliko ne mogu poremetiti i izbaciti iz ritma slanjem lopti u tijelo i blizu nogu. Isti taj Del Potro na pitanje sta najvise zeli unaprijediti u svojoj igri je pomenuo da zeli poraditi na radu nogu kako bi poboljsao svoju igru na travi koja mu je najlosija podloga, cak i sokirao engleske novinare ove godine kada im je rekao da se za Wimbledon pripremao na travnatim terenima u Argentini za koje oni nisu ni znali da postoje.
    Srle, 06.11.2009. 18:14
  • daj roger pa molim te, znas kako funkcionira komercijalizacija, ali i kako rade tv kuce pa 3 svicarca su u cetvrtfinalu i naravno da je svima njima vaznije da njihovi tenisaci budu u boljem terminu kao da je njih briga za to sto se on jucer ubijao 3 sata protiv troickog, a sto se radek odmarao. inace da prijedlog vam je odlican otpustit jednog od najpoznatijih i najkvalitetnijih trenera i zamijenit ga s stepanekom kojem je ove godine u RG odrzao lekciju tenisa... dok sam gledao ovaj mec uzasno su me isfrustrirale 2 stari:1. uzasno neinteligentna ciliceva igra(kao i inace) tako da ga je objektivno losiji tenisac razbijao stalno na istu foru i 2. uzasno iritantan komentator na sportklubu, da su stavili moju sestru koja zna o tenisu kao ja o kardiovaskularnoj kirurgiji(ili kako se vec zove), bolje bi komentirala od njega, pa to je bio uzas.
    peRFect, 06.11.2009. 18:12
  • @JoDmitri ne kontam sta ti je tu smijesno. Ako ima najbolji rad nogu od igraca preko 193cm visokih je li to znaci da je nemoguce imati bolji ????
    Srle, 06.11.2009. 18:07
  • Hahaha,Srle,da poboljsa rad nogu,ima najbolji rad nogu od igraca preko 193 cm
    JoDmitri, 06.11.2009. 17:25
  • Dobro receno Vedrane, servis u smislu varijabilnosti jete veliki problem Cilicu a po mom misljenju jos veci problem su lopte u tijelo koje on nemoze da izbjegne a mogao bi ako bi poboljsao svoj rad nogu. Znam da je to tesko nekome ko je tako visok kao on ali je cinjenica da ga na tu foru u posljednje vrijeme dobijaju jaki, kao novak nakon one pauze zbog kise ka mu je vjerovatno neko sapnuo da gadja sto blize tijelu sto Marina navodi na greske. Dodatni problem kod njega je sto iako na oko vrlo hladan igrac cini se da ga gresake frustriraju tako da ih obicno ponavlja u serijama. Protiv Petzchenra sam primjetio da je radio promjene strane servisa cesto. Obzirom da je Petz ima jedan od najpasivnijih backhanda na touru Cilic je uglavnom gadjao tu stranu na servisu, a na nekoliko najvaznijih poena iznenadio ga je servisima na forehand. Neznam zasto danas nije vise mijenjao na servisu, ili bar u periodima kada gubi da pokusa on iznenaditi Radeka sa nekim chip & charge na drugi servis. U svakom slucaju ima vremena za Marina, difinitivno je ekstra talenat i u samom teniskom vrhu malo je igraca njegovih godina. On i Del Potro su lideri generacije i ponekada mislim kako se od njega previse ocekuje a ima godine i godine pred sobom.
    Srle, 06.11.2009. 17:11
  • I opet nijedna spašena break lopta. Gotovo je nevjerojatno da je ovog istog Stepaneka doslovno pregazio u Roland Garrosu...
    x-backhander, 06.11.2009. 16:47
Dodaj komentar
Scrolling Text provided by JPowered,com