NAJBOLJE OD ŽL


RECI - NE PORECI


AĐINA STATISTIKA
USPJEŠNOST 28-1-30 (47%)
PROFIT +35.78
PROSJ. POGOÐENI KOEF. 2.39
PROSJ. GAÐANI KOEF 2.38
ULOŽENO 291.5 unita
ROI 112%
BANKA (POČETNA) 320.78 unita (285)


Partneri:

Livescore.in


Bookmark and Share
Foto: (Reuters) Namjerno izgubio polufinale Australian Opena 1996. - Andre Agassi
Tankiranje je isključivo teniski pojam. Njegova osnovna upotreba doticala se namjerno lošeg igranja u pojedinim dijelovima meča kako bi se prikupila/sačuvala snaga za završnicu...
Jedan set 'tankiralo' bi se gorivo u spremnik koji bi bio puniji nego protivnikov u trećem (petom) setu...

Goran Ivanišević znao je to činiti savršeno. No, u njegovo vrijeme takva je praksa imala mnogo više smisla nego danas. Tada bi jedan izgubljeni servis u većini slučajeva značio i izgubljen set. Dvostruki break bila je prednost nezamisliva za nadoknađivanje, čak i protiv igrača s renkingom izvan prvih stotinu.
Racionalni tipovi poput Zeca tada bi prionuli žestokom raspucavanju loptica kako bi set čim prije okončao, a ako bi koja od njih i ušla u zadane dimenzije terena, bio bi to samo bonus...

Tankiranje tijekom meča ponekad je moglo donijeti i napadački momentum, a ono je bilo osnovni uzrok nekih vrlo čudnih teniskih rezultata (primjerice, 61 16 60).

Ova pojava odlaskom 'stare garde' s teniskih terena nije nestala, nikad ni neće. Iako je činjenica da se ono događa u manjoj mjeri nego ranije, iz gore navedenih razloga (na sporijim podlogama lakše je vratiti servis, čak i dva, zaostatka nego ranije).

Međutim, tankiranje cijelih mečeva... E, vidite, to je već drugi par opanaka. Ono se, nažalost događa, iako je gotovo nemoguće za dokazati. Sve se svodi na izjave tenisača i njihova priznanja...

Srećom, Andre Agassi popio je napitak istine pa ovih dana otvara dušu do jetre. Tko zna što ćemo narednih tjedana još saznati, ali kako je krenulo, ne bismo se čudili ni da naposljetku ispadne da je Andre jedan od Ickeovih reptila izravno povezan sa Iluminatima i svjetskom zavjerom za depopulaciju globalnog stanovništva cjepivom protiv svinjske gripe!

Dakle, AA je priznao novu prljavštinu iz svoje karijere:

- Tankirao sam mečeve!

Naravno, i ovo možete pročitati u knjizi koja će očito postati bestseller desetljeća. Andre je, kako kaže, 1996. u polufinalu Australian Opena namjerno izgubio od Michaela Changa jer nije htio igrati protiv Beckera u finalu zato što ga nije volio. Svojevremeno je, naime, Boris slao poljupce s terena njegovoj tadašnjoj zaručnici Brooke Shields, no popis tenisača koje Agassi nije podnosio ionako je bio prevelik. 

"Tankiranje je skoro pa teže od pobjeđivanja, jer morate izgubiti tako da publika ne posumnja. No, zanimljivo je kako sportski novinari nikada nisu mogli pogoditi kada sam to učinio: kada bih tankirao, rekli bi da sam odigrao loše, a kada bih odigrao loše rekli bi da sam - tankirao!"

Toga dana u Melbourneu vjetar je divljao, a Andre je procijenio da Chang u takvim uvjetima ima mnogo više izgleda zbog boljeg i bržeg rada nogu. U knjizi se osvrnuo i na samog Michaela:

"Vrijeđalo me što je uvijek zahvaljivao Bogu nakon pobjede. Pomisao da Bog zauzima strane i da navija za Changa, sjedeći u njegovom boksu, je suluda!"

Autobiografija 'Open' sada je u prodaji pa je može kupiti tko god želi i saznati još malo o mišljenju koje imao prema drugim igračima, primjerice Samprasu:

"Volio bih da sam mogao oponašati njegov spektakularni manjak inspiracije, zapravo manjak ikakve potrebe za inspiracijom”, napisao je o legendarnom Pistol Peteu...

10.11.2009.

Bookmark and Share

Komentari:

  • @roger, ne preteruj! Pre svega, nije mu ceo zivot jedna velika laz i nigde se ne kaze da je uzimao drogu u kontinuitetu. Kako god, i pored svega ovoga sto nam Andre priznaje, ili nas laze da bi uzeo lovu od prodaje knjige, i dalje se ne mogu oteti izvesnoj naklonosti koju osecam prema njemu. Sto, verujem, prema Fedu nikada necu osecati. Jbg, jace je od mene!!!
    Gordana_64, 12.11.2009. 00:30
  • @Rios, dogovoreno :) . Dacu sve od sebe. Skoro me je i kcerka (koja pohadja filolosku gimnaziju) ispljuvala zbog iste stvari, no, ja to u brzini, ne zato sto ne znam ;).
    Gordana_64, 12.11.2009. 00:24
  • nevjerujem da postoji igrac koji ne tankira ili nikad to nije,pa mi je cudno toliko uzbudjenje oko toga.tankiranje u tenisu je normalna stvar ,i ja ponekad tankiram,recimo dobijem prvi set 7-5 drugi krene nizbrdo recimo 1-4 protivniku ide sve od ruke,sta drugo nego dati mu da se malo izlupa i u trecem opet dati sve od sebe i uzeti mec.nista novog.a ono da je pustio changu da izbjegne beckera je provala,chang je zasluzeno pobijedio.pa na kraju krajeva zar nije najdraze pobijediti onoga kog ne volis ili pak mrzis?ja mislim da mu ne treba bas sve uzeti zdravo za gotovo.to je samo knjiga nista vise.
    Vlatko.G, 10.11.2009. 19:06
  • Borg,slazem se s tobom,ja njega postujem vise od svih tenisaca,kakav igrac,po meni najbolji udarci ikad u tenisu.To sto je radio jebiga,sta danasnji tenisaci rade to je strasno,a ne ovo sta je Agassi radio
    JoDmitri, 10.11.2009. 17:42
  • U današnjem je svijetu valjda normalno pretpostaviti da kada netko kaže istinu, da to čini zbog novca. Čak i ako ga već ima dovoljno za nekoliko života, ta pohlepna svinja koja je odlučila govoriti istinu, ne može imati druge motive, osim neutažive pohlepe za novcem. Ustvari može, ako nije zbog novca, onda mora da je lud, puko, nenormalan. I iako sav novac svijeta neće sprati ljagu sa njegova imena, ljagu koju si je sam nanio govoreći istinu, opet, ma sigurno je to napravio radi novca ili zato što je lud. Je, moš mislit. Iz dana u dan moj respect za AA raste, ne naravno zato što je radio to što je radio, već što je to odlučio priznati na vlastitu štetu kada to nije morao i time zatalasao "žabokrečinu" u kojoj svi sve znaju o lošim stvarima u tenisu, a nitko ništa ne govori.
    Borg, 10.11.2009. 14:58
  • pa normalno,u tome je fora.on moze sad izbaljezgat sto god oce,samo da knjigu ucini zanimljivijom,mislim mozemo mi sad govorit sto god hocemo,ali priroda ljudi je takva da se ljudi bave vise tudjim nego svojim zivotom,tako da nas sve u biti zanima sto ce pisati u knjizi.
    kuzma, 10.11.2009. 14:02
  • Kako sta dobiva ovim priznanjima? Veliki novac ljudi...Pa on je prodao ovu knjigu i prije nego sto je izisla s ovim 'pikanterijama'. Ne sumnjam da je pola ovih stvari lazno i da to sad prica ne bi li bilo zanimljivije. Ko uopste moze provjeriti sta on misli o Changovom zahvaljivanju Bogu ili da li je on smrkao ili ne? To su nedokazive cinjenice, kao da je ispricao pricu, bajku o nekom drugom
    bob333, 10.11.2009. 13:48
  • Dok je bio teniski komentator BBC-a tokom Wimbledona, mislim da je bilo u toku jednog od Karlovicevih meceva kada je omiljena tema komentatora, kako se boriti protiv ekstremno dobrog servisera na travi. Komentator je pitao koji je recept koristio Agasi poznat kao nabolji returner ikada. Odgovor je bio fantastican i u stilu podataka iz ove knjige, Andre je rekao da tu nema nekog posebnog pravila protiv vrhunskih servisera i naveo da je on nakog nekog vremena provalio da Boris Beker pri izbacaju loptice prije servisa uvjek ispazi jezik u stranu na koju ce servirati i da je on to koristio da krene ranije na tu stranu a publika se divila njegovim returnerskim sposobnostima :)
    Srle, 10.11.2009. 13:46
  • Tankirat polufinale GS-a, ajme meni, zbilja jadno ako je istina i još mu je razlog najgori u svemu - da nije htio igrat protiv Beckera, zbilja ne znam što da kažem. Kakav podcjenjivački stav, prema Beckeru, prema Changu, a prvenstveno prema publici, prema ATP-u a i svim ostalim igračima..... Jedno je sigurno, ova će knjiga postat pravi hit kao što je autor ovog teksta napisao, ali sad ne znam koja je svrha knjige. Da li je možda AA predugo nosio to breme u sebi pa si sad ovom knjigom želi olakšat dušu. Pa zbilja nevjerujem da je upao u takvu financijsku krizu da je novac vrijedan otkrivanja svih ovih skandaloznih detalja.... Mislim svi smo mi ljudi koji imamo grijehe i svoje male tajne neke, zato ne želim ispast licemjeran zgražajući se jer je Agassi tankirao meč, ali kada se zoveš AA, kad si tako poznata ličnost postoje neke granice, a on ih je prešao jer je svojim potezima manipulirao svojim kolegama tenisačima, ATP-em i tako nanio ogromnu štetu tenisu, jer ipak to je Andre Agassi, zato ovo sve i je ovako 'skandalozno'. Nisam Agassiev odvjetnik, čak nisam nikad ni navijao za njega, bio sam Samprasov fan, ne opravdavam nimalo to što je radio, jer je to zbilja bezobrazno i bahato, ali isto tako je činjnica da vjerojatno ova knjiga ne bi podigla toliko prašine da je to autobiografija Hendrika Dreekmanna, Hernana Gumya, Carl-Uwe Steeba ili Saše Hiršzona.
    Spehi, 10.11.2009. 13:05
  • Slažem se sa Gordanom...S druge strane, uopće ne razumijem što Agassi dobiva s tim priznanjima, blagonaklonost svojih bližnjih i poštovanje? A kamo li po pitanju ostalih, koji mu nisu najbliži prijatelji...ne kužim pred kime se on olakšava...ako je do sada šutio i ispao jedan od velikana svih vremena uz najelitnija teniska imena u povijesti ovog sporta, onda je trebao šutjeti za vijeke, jer je potpuno okaljao karizmu tenisa 90-ih...E, Gordana, aj molim te, ako možeš da poslije znakova ,.?!" stavljaš razmak jer se onda puno lakše čitaju komentari koje si napisala...
    rios, 10.11.2009. 12:55
  • Malo mi je cudno da je Agassi tankirao polufinale grand slama samo iz razloga da bi izbjegao igranje protiv Beckera.Sve mi se cini da je on ovu knjigu pisao pod velikim utjecajem opijata.
    edberg, 10.11.2009. 12:52
  • Boze moj,ne znam vise sta da mislim o andreu?Zaista sam se dugo trudila da ga bar malo opravdam u fazonu "i on je samo covek,makar bio i vrhunski sportista".No,sada se zaista pitam sta radi ovaj covek.Da li je beskrajno glup ili naprosto,retroaktivno vredja inteligenciju sviju nas,njegovih postivaoca,IQ novinara,ATP-a i njegovih celnika...sta radi?Ja to dozivljavam kao vredjanje inteligencije u fazonu "prc,sve sam vas prehebao kako sam hteo,a vi niste provalili"...Strasno!
    Gordana_64, 10.11.2009. 12:06
Dodaj komentar
Scrolling Text provided by JPowered,com