NAJBOLJE OD ŽL


RECI - NE PORECI


AĐINA STATISTIKA
USPJEŠNOST 28-1-30 (47%)
PROFIT +35.78
PROSJ. POGOÐENI KOEF. 2.39
PROSJ. GAÐANI KOEF 2.38
ULOŽENO 291.5 unita
ROI 112%
BANKA (POČETNA) 320.78 unita (285)


Partneri:

Livescore.in


Bookmark and Share
Foto: (Reuters)
Nismo nestrpljivi bili samo mi. Velika četvorka ove godine još nije popunila polufinale i njima je nedostajao taj ludi doživljaj. A bit će bolesno, jer Murray se - zagrijavajući za Rogera...
 - vinuo u visine koje je teško izmjeriti. On i Benneteau odigrali su izmjenu od 58 (57, 53... svakakvih ima podataka, ali najbolje je da izbrojiti sami!) udaraca u trenucima kada je Francuz imao supersenzaciju na dlanu. Set i break...

- Taj je poen napravio razliku. On je postao vrlo umoran, a ja sam ostao čvrst - objasnio je Andy razlog zbog kojeg je od tog trenutka pa do kraja susreta izgubio samo dva gema od sljedećih 13!

I eto mu Rogera. Posljednji put kada su igrali bilo je polufinale. Polufinale u Americi, u Indian Wellsu. Muzza ima četiri pobjede u nizu, sve četiri u tri seta. Federer ima veliki problem, ali ovaj drugi dio američke sezone više mu odgovara, zbog brze podloge. Cincy je dovoljno dobar da Hewitt ne može baš ništa Rogeru, Cincy je mjesto gdje će Fređa moći biti agresivan koliko to želi bez straha od stotinjak neprisiljenih.

Valjda! Jer, s njime je teško biti prognozer, ne osjeća li se na vrhunskoj razini, kasnit će (ili brzati) u tajmingu za dvije milisekunde, a Andy će ga takvoga - požderati!

Dugo nismo gledali ni susrete Đokovića i Nadala. Prošla su tri mjeseca od nezaboravne završnice Madrida gdje se Rafa iz provalije izvukao a da ni sam još vjerojatno ne zna kako. Bio je također ATP WT 1000 turnir, polufinale...

Iako barem dvojica iz 'obitelji' još nije na svom najboljem tenisu, a oko jednog su se nadvile sumnje hoće li to uopće više ikada i biti (iako on bezobzirno tvrdi da hoće), progutat ćemo oba meča. Federer, Murray, Đoković i Nadal najdojmljiviji su igrači tenisa u drugoj polovici ovog desetljeća 21. stoljeću, gledali bismo ih razvučene vilice i u partiji pokera!
Svaki ima barem nekoliko aduta da uzme Cincinnati, posljednju važnu stanicu prije US Opena, ali ono najvažnije jest da će ga - kao i 2008. (Murray) - osvojiti netko od četvorice najvećih...


ROGER FEDERER

Uvijek smo igrali guste i kvalitetne mečeve, zato sam vrlo uzbuđen što ću danas opet igrati protiv Andyja.

ANDY MURRAY

Mečevi s Federerom uvijek su poseban doživljaj. Dobio sam ga popriličan broj puta pa i zato uživam igrati protiv njega. Veselim se susretu s jednim od najboljih u povijesti.
22.08.2009. Vedran Ljubej

Bookmark and Share

Komentari:

  • i da, dajte se ljudi nemojte svađat, a ŽL ti se lijepo odmori:)
    peRFect, 22.08.2009. 15:55
  • roger; ma neću dobi nikakvu nagradu:) samo radim noćnu, nadam se da ću završit ranije pa stić odgledat drugi meč iako mi nije ni upola zanimljiv kao prvi al nema veze. drago mi je napokon vidjet da se svi slažemo i da svi želimo pobjedu feda danas. COME ON CHAMP!
    peRFect, 22.08.2009. 15:54
  • ja nisam nikoga izravno vrijedao vec samo kazem da ljudi ovdje sve shvacaju predoslovno,kao recimo incident sa rogers cupom.ljudi,prosirite vidike shvatite koju metaforu i salu tu i tamo...marate,iskreno vec mi se pocinje kosa na glavi dizat od tvojih komentara i pocinjem mislit da si ti neki osnovnoskolac,daj se saberi molim te
    dijaspora boy, 22.08.2009. 15:16
  • Mnogo mi je poznata ova demokracija Ljubej,u povijesti mnogi su sporvodili ovakvu "demokraciju"i danas mnogi sprovode.Reci mi sta nije bilo u redu pa si moja 2 komentara izbrisao,a jegov jos uvijek tu stoji.Nisam ja nikog vrjedjao a on je ipak vrjedjao.Cao demokratu Ljubej.
    Marat Safin, 22.08.2009. 15:15
  • Sta je ovo sada Ljubej sta radis jebote,zasto si poslednja dva moja komentara izbirsao,pa nikog nisam vrjedajao,sam sam napisao i citirao sta je Dijaspora Boy napisao.A vidim njegov komentar jos uvijek stojiovdje.Sta je ovo nekakva sabotaza i neka vrsta napada na mene.Dobro,vidim u demokraciji netko ima pravo vrjedjati nekoga,a ja nemam pravo ni da napisem sta je netko napisao.
    Marat Safin, 22.08.2009. 15:11
  • Marate nasmijao me komentar čovjeka kad je napisao da će netko pomislit da su Rafa, Roger, Murray i Nole braća zbog naslova teksta. Krivo si shvatio šta sam mislio, čovjek je dobru foru napisao...
    Sine, 22.08.2009. 15:08
  • dijaspora boy ovaj tvoj komentar me nasmijao pošteno, hahahahaha.....
    Sine, 22.08.2009. 15:00
  • ŽL,nemojte se sekirat zbog budala.jos ce netko zbog naslova pitat kaj su nole,fed,rafa i muzza braca!kakvih sve idiota ima nebi bilo cudno,ne vrijedi se zbog toga zivcirat
    dijaspora boy, 22.08.2009. 14:46
  • "Cincy je dovoljno dobar da Hewitt ne napravi baš ništa"... Marat, pobogu, zar je na ovom portalu baš svaku rečenicu potreno sročiti na birokratsko-odvjetnički način eda je se poslije ne bi rastrančiravalo? Malo sam već jebeno umoran od stalnih i glupih kritika bez utemeljenja. ŽL je umorna, ljudi!
    ŽL, 22.08.2009. 14:41
  • Vedran Ljubej zanima me nesto:kako to napisao si da Hewitt nije nista uradio u Sinsynatiju,pa kao je to moguce,Jesi li ti gledao da je Hewitt imao omotano koljeno i da je imao problema sa koljenom pri kretanju.A zar nije uspijeh za Hewitt-a jer je on u 1 kolu pobjedio Soderlinga i pritom je spasio 2 mec lopte.Kada trenutno 42 igrac svijeta dodje do cetvrt finala jednog mastersa i pritom je imao i problema sa koljenom,ne razumjem kokva ti je Ljubej tvoja logika, pa si napisao da Hewitt nije nista ucinio na ovom turniru.Sorry ako sam okrenuo glavnu temu ali ja mislim da nisi u pravu,Hewitt je imao dobar turnir.Pa Roddick je ispao u 2 rundi pa nista nisi napisao.Koja je to logika.
    Marat Safin, 22.08.2009. 14:32
  • Trpajte na Murajčeta dok još stignete.
    Denis-bloger, 22.08.2009. 14:32
  • Murray je trenutno najbolji,njemu odgovara ova podloga i jednostavno Murray je gladan za titule.Federer tesko da ce pobjediti Nadala ili Murray ukoliko ne pocne ponekad da igra i dvorucni beckhand.Jednostavno ponekad je bolje odigrati dvorucan beckhand jer dvorucan beckhand ima vecu snagu kada udrite lopticu.Sto se odnosi na meca Nadal-Djokovic,Djokovic jednostavno mora sada da pobjedi,bilo bi steta za njega da opet izgubi od Nadala.Izgubio je vec 3 puta za redom steta bi bilo ako opet izgubi.Sve ovisi od toga koliki ce biti postotak prvog servisa Djokovica i koliko on ima koncentraciju za ovakav mec.
    Marat Safin, 22.08.2009. 14:23
  • ne,ne mislim da ce to bit murray,sorry greska
    dijaspora boy, 22.08.2009. 14:18
  • ono sta je netko napisao da je fed pustio tsongi prosli tjedan je najvece sranje sta sam mogao procitat,valjda je jasno da fed nikad nikome i ni u kakvim okolnostima NE bi pustio mec,a ovo da ce frcat winneri to bas i nisam tako siguran,jer murray nece ih sigurno pucat,ni nadal bas previse mozda eventualno doko ili fed iako doko je dosta nepredvidiv on ako lose ude u mec neslavno ce zavrsit.mislim da ce murray pobjedit federera jer moze vratit bas svaku jebenu loptu i moze dva sata cekat pogresku protivnika a fed jos uvijek nije u top formi.u drugom mecu ce vjerovatno ipak nadal iscupat pobjedu ali u finalu nema sanse protiv murraya pa ni protiv feda ako se on u kojem slucaju tamo nade tako da po meni ce pobjednik turnira bit bolji iz meca murray-fed a mislim da ce to ipak biti fed.
    dijaspora boy, 22.08.2009. 14:18
  • Za rogera mislim ne ce da dobije Murrey-a. Svi ocekuju da mu je backhand strana ranjiva kao i ranije medjutim mislim da upravo na toj strani postoji znacajan napredk kod fedexa u periodu nakon RG-a. Tokom Wimbledona, i sada na ovom turniru primjetio sam cesto jako ubojite bekend winnere koji su prolazili pored zbunjenih protivnika i mislim da je Fed poboljsao igru sa te strane toliko da sada mnogo cesce iz tog udarca uzima inicijativu a ranije je pri takvim pookusajima najcesce slao loptu vani. Osim toga ne vidim nijedno oruzje koje Andy ima da parira Federeru osim besomucnog vracanja lopte, ne znam cime bi on mogao da napadne Feda, izlazak na mrezu ni u ludilu jer on to ne cini jer ne zna, backhand slice na kome je kako sam kaze mnogo radio i dalje je miljama daleko od Rogerovog. Jedini udarac sa kojim Andy moze pokusavati nesto je njegov bekend ako dobije dobru loptu da pokusa winner, samo sto i tu ima problem u glavi jer se jako tesko odlucuje za napasti i biti taj koji ista rizikuje, ta igra mu donosi rezultate i sto je rezutata vise to ce se sve teze odlucivati za ikakve napade. Novak- Nadal. Mislim da je novak veci favorit iako kladionice prikazuju suprotno (za mene Novak klasican value bet).Nadal nakon povratka je igrao samo jednom sa top10 igracem i izgubio taj mec od del Potra. Ostalo su ugalvnom bila mucenja protiv nize rangiranih i malo srece sa Ferrerovom ozljedom jer ga je zemljak poceo ozbiljno pritiskati prije nego je predao. Novak u dobroj serverskoj formi, sa cestim varijacijama prvog servisa, ako se rijesi onih njgovih suludih pokusaja na drop shotove iz kojih je 10-ak puta pogrijesio protiv Simona a samo jednom prosao, mislim da moze opusteno da dobije ovakvog Nadala koji se primjetno mnogo manje krece.
    Srle, 22.08.2009. 14:17
  • joj kako bi volija da roger danas razvali murraya ali ipak mislim da to nije realno jer je murray trenutno u nešto boljoj formi a inače mu ne leži..opet bi moga meč uć u treći set..
    kitakost, 22.08.2009. 13:59
  • toliko svima onima koji su govorili da se federer ´boji´ murraya, a št ose današnjih mečeva tiče neću ih moć gledat jer radim, ali iskreno sumnjam da će winneri dominirat, prije bih rekao unforced errors jer murray uvijek igra s jednako protiv federera, a to je stalne lopte na rogerov bekend i tu čeka njegovu grešku, drugi meč će bit ista pašta, djokovic će napadat,a nadal se uglavnom branit i svoje šanse tražit u pasingu gdje je najbolji na svijetu.
    peRFect, 22.08.2009. 13:02
  • Roger griješiš ako misliš da će Nadal protiv Đokovića samo čekat i vraćat. Rafa je na brzim podlogama totalno promijenio koncept igre, pogotovo protiv Federera i Đokovića gdje zna da nema šanse ako im dopusti da ga napadnu. Zamah kod forhanda na brzim podlogama mu je nešto kraći sa manje spina jer bobardira ko lud kad dobije malo prostora a beckhand diagonala mu je nešto šta nisam još vidio u životu, pogađa ju tri metra iza osnovne. A što se tiče Murraya nadam se da će ga Roger uništit...
    Sine, 22.08.2009. 12:26
  • Odličan članak, jedva čekam da počnu ta dva mega meča. Frcat će winneri na sve strane...
    Sine, 22.08.2009. 11:10
Dodaj komentar
Scrolling Text provided by JPowered,com